Sunday, March 27, 2011

=Entri Takde tajuk= Ngee...

Alahai... Ngantuknye duty warden hari ni... Tolong la mata... Tolong la jangan mengantuk. Kan tadi dah malu sendiri. Nasib baik la budak tu jenis yang bendul2 sikit. Kalau x, habis la malu aku satu asrama tau, aku tertido masa duty. Bengong la... Hadoi... Hari ni sangat lah bosan. Bila nak dapat keluar dengan Abang ni... Bosannye... Benci2... Cop! Aku mane boleh keluar dgn Abang. Bajet bulan ni dah habis untuk rumah baru la... Hua!!! Nak nangis aku mcm ni... Y_Y Huhuhu.... Sedih3! Ha... Bosan la... Ape nak buat ni... Perkara paling bosan dalam dunia adalah DUTY WARDEN. Bosan3~~~ Kerana hari ini aku tidak membawa sekali kertas ujian dan kerja sekolah untuk ditanda. Kalau tak, mesti aku tak bosan, kan... Hehehe... So, pengajarannye, always be prepared ye, Syahirah! Hari ni, telah berjaya merampas satu lagi hp pelajar. Mohd Syafiq Badrul Hisham. Sape suruh bawak hp yang ade kamera dan memory card? Mane boleh. Kan dah kantoi dengan aku. Nasib la... Tahun depan baru aku pulangkan. Bile cek2 SMS dalam inbox, ade la beberapa msg Kak Ah. Hahaha~~~ Ironi betul. =D Lunch hari ni dekat DS je... Sebab duit kt tangan dah habis. Padan dgn muka aku. Sape suruh boros sangat. Esok, jangan lupa pergi Poliklinik Dr. Sabariah ye Syahirah... Then, jangan lupe jugak poskan hadiah birthday Adawiyah. Erm.. Ha! Lagi satu.. Penting3! Pergi KWSP. Keluar duit untuk downpayment rumah. Ingat3! Wajib buat ketiga-tiga perkara tersebut, ye... Hmm... Ok... Sekarang jam kt PC ni, dah pukul 3:46 petang. Tak tau la betul ke tidak. Alahai... Lambat lagi ke nak ke pukul 4:30 petang? Nak balik... Nasib baik tadi dah sidai baju. Cuaca petang yang panas terik macam ni, haruslah dimanfaatkan sebaik-baiknya untuk mengeringkan baju memandangkan Lenggong sudah ditimpa hujan untuk 4 5 hari kebelakangan ini... Esok pagi kelas Bio untuk 4 Beta. Erm... Ok. Bincang jawapan latihan hari tu & minta student present group work yang dah buat last week. Ok. Settle! Sekarang, nak pergi baca berita online pulak. Bubye...

2 comments:

Ismail aka Pak Mail said...

LumutHijau,

Sempat ke buat ketiga-tiga perkara itu esok.

LumutHijau said...

Hehe... Insya Allah, sempat Pak Mail. Pos barang tu, 10 minit je. Tapi bab pergi klinik & KWSP tu, x sure la kejap ke lama. Harap2 la sempat. Kalau tak sempat, kene la postpone hari Rabu pulak sebab Dr. Sabariah tu ada hari Rabu @ Isnin pagi je... Nak jumpe Dr. lelaki, segan.