Thursday, June 14, 2012

Chinese Birth Calendar.

Mula-mula macam nak percaya. Tapi bila kira sekali lagi, macam tak berapa tepat pulak. Xpe lah. Malas nak mengharap. Terima je anak perempuan atau anak lelaki. Yang penting dapat zuriat yang sihat, kuat, dan soleh @ solehah.

http://www.chinesebirthcalendar.org/chinese-birth-calendar.html >> kalau ikut yg ni, aku mungkin dapat anak lelaki.

http://www.webwomb.com/chinesechart.htm >> yang ni pun sama. anak lelaki jugak.

http://www.momswhothink.com/pregnancy/chinese-pregnancy-calendar.html >> pun sama. anak lelaki jugak.

http://www.babyhopes.com/chinese-birth-chart.html >> tapi yg ni pulak, anak perempuan.

http://www.thelaboroflove.com/chart/cal.html >> ni pun perempuan jugak.

Hmm... Macam2... Malas dah nak percaya. Hanya Allah sahaja yang tahu apa yang ada di dalam rahim. Tiada yang Maha Mengetahui kecuali Dia.

1 comment:

PakMail said...

Doa saya semuga lumuthijau sihat selalu dan dipermudahkan Allah swt dalam menempuh cabaran menjelang kehadiran ahli baru.