Tuesday, June 12, 2012

Rabu, 13 Jun 2012

8:00 pagi -

Berada di Klinik Kesihatan Lenggong. Buat pemeriksaan berkala dgn Dr. Zubaidah. Minum air gula. Ambil sampel darah.


11.00 pagi -

Harap dah berada di maktab. Kalau kesihatan tak mengizinkan, tak dapat la masuk kelas. Doktor kata, biasanya kalau minum air gula, kepala akan rasa pening2. Kalau tak larat sampai macam tu, tak dapat la buat lecture topik Nutrition untuk kelas 4 Alpha. :(


Sepatutnya aku ada dua kelas esok, satu dengan kelas 4 Beta & satu lagi dengan kelas 4 Alpha.

4 Beta: 8:20 - 9:40 pg.

4 Alpha : 10:40 - 12:00 pg.

Pagi tadi, baru teruja nak buat lecture dengan kelas 4 Epsilon sebab baru dapat pinjam lap top dari Yati, 5 Alpha.. Malangnya Kak Wani dah push aku supaya hantar markah cepat. Terpaksa la korbankan masa aku dengan 4 Epsilon.

Esok pun aku teruja jugak. Malangnya ada appoinment dengan doktor. Harap2 lepas balik klinik, aku larat nak masuk kelas 4 Alpha tu. Tengah ada semangat ni, baik la habiskan silibus cepat. Boleh buat ulangkaji cepat.

Semoga apa yang dirancang, dapat berjalan dengan jayanya.

No comments: